lördag, juli 21, 2012

Sommar 2012

Efter venezuela har jagakrämmande nog bara lyckats doppa tassarna i vattnet 2 gånger. Skrämmande nog sägwr jag att jag vindsurfar. Räknas det det tycker jag, båda gångerna var med full power i 4,2an, hejdlösa loopförsök satte vulcano, åså ett rejelt kastfall senast då jag lyckades slå i insidan på smalbenet på bommen. Tog säkert 5 minuter innan jag kunde ställa mig på brädan. En vecka senare svullen och med värk. Måste s Ga att jag är lite sugen på en Lejet fasten att jag bomkörde rejelt senast dit med en bonus på 1500:- i böter från polismyndigheten. Sitter och klämmer på lite material från Venezuela men har ingen tid över då jag numera är återförsäljare av markskruvarna från slutagräv.Ab Känner ni någon som skall bygga staket eller altan så rekomendera gärna att titta in på sluta gräv och plintskruven. Ses på vattnet. Ps! Min favorit hoody just nu är från Kulingvarning. Riktigt skön och snygg.

Inga kommentarer: