torsdag, augusti 23, 2012

Loopsession i Björlanda rännan!

Var var supporten? Till slut kom den.

Att ställa sig in på loopsession kräver lite support för min del.
Började med att guppa runt inne i viken i Björlanda men det dröjde inte många vändor förens jag lämnade freestyle gubbarna och tog mig ut i rännan där det var full on i 4.2an
Blev lite freerideåkning med försök på ridande men vågorna duger  helt enkelt inte till för det.
tillslut var det någon som informerade rambo att jag var där så då dök föllja John gänget upp ach jag hittade motivationen att ladda Framåt direkt kalla mig chicken men jag laddar i alla fall.
kunde bjuda på några rejäla krascher en go där båda tassarna flög ur stropparna och en högre modell där jag inte hade drag i rotationen. såg rätt kul ut enligt John.. "Måste lära mig att få in tassarna i stropparna bättre. och inte blunda :)

Annars Testade på några Flaka försök där jag fick i alla fall upp brädan ur luften i upphoppet. #framsteg
Spock försök jepp några bra där jag kommer runt bra glider sen trycker jag ner seglet emot vinden. för nöta i fiskebäck nån dag så ska den nog komma till slut.

Lite gött häng blev det eftersurfet då det nuvarande Beerlanda gänget var där.
Imorgon blir det Mässa med Sluta gräv I Helsingborg.


Ps! Mr,Z hade glömt selen denna dag.

 

Inga kommentarer: